Naše první řešení si můžete připomenout v původním článku, kde jsme představili základní myšlenku bezkontaktního systému. Tento systém byl vyvinut s ohledem na maximální efektivitu v komunikaci se zákazníky, především pak z hlediska zkrácení čekacích lhůt a minimalizace osobního kontaktu.
Společnost JM servis, s.r.o. se specializuje na servisní činnost, zákaznickou podporu a prodej elektronických zařízení. Její hlavní náplní práce je poskytování komplexních oprav širokého spektra spotřební elektroniky a domácích spotřebičů – od kuchyňských mixérů a kávovarů přes domácí kina až po tablety. Díky našemu řešení mohou zákazníci i servisní pracovníci využívat výdejní box při předávání a vyzvedávání zařízení rychle, efektivně a bez nutnosti fyzického kontaktu.
Vzhledem k úspěchu prvního výdejního boxu jsme byli osloveni s požadavkem na dodání dalšího. Nový box byl proto připraven tak, aby lépe reagoval na specifické potřeby společnosti JM servis, s.r.o., což zahrnuje například větší kapacitu, vylepšený softwarový systém nebo možnost snadnějšího napojení na interní logistické procesy.
Díky tomuto projektu jsme opět dokázali, že dodání a implementace bezkontaktních výdejních boxů není jen trendem, ale i spolehlivým řešením, které nachází uplatnění v mnoha odvětvích. Věříme, že spolupráce se společností JM servis, s.r.o. bude i nadále přínosná pro obě strany a přinese efektivnější služby všem zákazníkům.
Děkujeme společnosti JM servis, s.r.o. za projevenou důvěru a těšíme se na další společné projekty!